Garantie en Klachten

 

Sieraden maken en ontwerpen is mijn grootste passie. De tevreden berichten die ik ontvang is de spreekwoordelijke kers op de taart. 

Garantie

Ik maak mijn sieraden met veel passie doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mijn hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

mijn contact gegevens vind je hier: CONTACT

 

Onderstaand juridische stukje ben ik verplicht te melden, maar ik ga er van uit dat we dit nooit nodig zijn:

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@atelierblaauw.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2013 - 2021 Atelier Blaauw | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel